Det är inte så att jag någonsin har brist på ideer om saker att skriva om, inte ens om jag begränsar mig ganska hårt tematiskt. Nu börjar jag undra lite hur jag ska hålla styrfart på allting. Jag bloggar ju här om lite av varje — fast mest med fantastikrelevans — och försöker av och till skriva lite på nästa nummer av pappersfanzinet. Sedan har jag Steampunk i Sverige, min fysikblogg, och så bidrar jag ju till fanspan ganska aktivt.

Förutom det är jag ju redaktör för programboken till Eurocon, som måste börja ta form nu. Och så är jag med i en liten APA (som jag också tänkt blogga om här vid tillfälle). Dessutom har jag börjat recensera böcker för Engelska bokhandelns webbplats — första inlägget ska väl komma upp där när som helst.

Det här funkar väl nu, medan jag är letar jobb och pluggar litegrann. Åtminstone så länge jag hindrar mig själv från att påbörja en massa nya grejer. När jag väl får ett jobb måste jag prioritera rätt hårt. Förmodligen kommer jag att lösa det genom att helt enkelt dra ner på takten över hela linjen, snarare än att lägga ner något, men vi får väl se.