Jag har fått länkar från Nördwikin, vilket förstås är smickrande!

Det fick mig att faktiskt ta en ordentlig titt på vad som finns på den där wikin, och jag lägger märke till en stor brist på mina egna områden. Det finns stora luckor, saknas info om sf-fandom och sf-fanzines, och artikeln om science fiction är bara en liten påbörjad snutt och i det närmaste raljant i tonen. Man ska inte klaga på såna här saker, man ska involvera sig och fixa. Det är min bestämda inställning. Problemet är bara att jag just nu anstränger mig att försöka fokusera på några få saker och minska mängden projekt jag sätter igång (det finns inget jag blir så avinspirerad av som att bara börja på saker och aldrig bli klar med något), så jag ska verkligen försöka avhålla mig från att börja skriva där själv. Just för närvarande i alla fall.

Jag är förstås väldigt lockad.