Via en länk från en länk hittade jag denna enkät om bokmässan. Det är ju socialt med enkäter, så jag bjuder väl till!

Namn: Åka
Hemort: Uppsala
Jag har varit på bokmässan i Göteborg (ggr): 0. Ingen gång!
På årets bokmässa ska jag: delta i ett seminarium som arrangeras av SF-Bokhandeln, samt uppleva så mycket som möjligt.
Mitt bästa bokmässeminne: när jag blev inbjuden att delta i år.
Några böcker som jag ser fram emot: vet inte riktigt, men sista numret av Kapten Stofil är en höjdpunkt.
Jag hoppas få se: många böcker och roliga människor.
Jag hoppas slippa: alltför ont i fötterna.
Mitt bästa bokmässefynd: blir nog en bok ;) Eller sju. Högst åtta, för det är så många min personliga begränsning tillåter (jag har lovat mig själv att inte köpa fler böcker än jag läser i år).

Det var det. Jag laddar för fullt! Ses vi där?