Det har blivit ganska lite postat här på sistone. Det har tagit en del energi att komma igång med det nya livet här i utomlandet, och jag har prioriterat att skriva på min engelskspråkiga blogg under tiden.

På små stunder jag skrapat ihop har jag även lyckats sätta ihop ett fanzine på (bruten) engelska, med några recensioner och lite blandade funderingar och iakttagelser. Inget märkvärdigt kanske, men det är kul att ha något att ge till folk i den lilla fantasybokcirkeln här och kanske skicka till andra fanzineutgivare så småningom.

Physicality of Words on Paper (pdf-fil) heter det i alla fall, och kan laddas ner här eller från eFanzines.com.

Jag har tänkt att börja skriva lite mer här på Landet Annien-bloggen framöver, och har även tagit tag i det gamla fanzinet som borde ha kommit ut i somras och som varit nästan färdigt alldeles för länge. Ska jag hoppas på att klara att få det publicerat före jul?

Så småningom ska jag berätta lite om mitt jobb också. Mörk materia och så!